Juicy nyheter!

Nå er jeg tilbake fra noen fantastiske dager sammen med Jason Vale i England. For dere som lurer på hvordan han er i virkeligheten kan jeg si han er ekte vare. He walks the talk og er like entusiastisk i virkeligheten som på det du har sett på dvder eller tv. Han er faktisk mye mer balansert på sitt helsesyn nå enn det han var for noen år siden hvor han var for å si det mildt- fanatisk, og det funker ikke i lengden!

Det har vært noen intensive, lange dager og kommer du på kurset 13 oktober på Kolbotn Stasjon får du en innsikt i mye fra juicing verdenen.

Meg og Jason Vale.

Jason er en utrolig dyktig foredragsholder og har mange artige historier på lur...

Vi gjør oss klar for å juice. Å lære fra den beste er topp!

Jasons nye bok gikk til trykk på fredag:)

3 thoughts on “Juicy nyheter!

  1. Gleder meg!! Har meldt meg på kurset på kolbotn. Kan du anbefale en juice som er betennelsesdempende?

    • Så gøy Beate!

      Gleder meg til å hilse på deg så du må introdusere deg når vi treffes:) Når man fjerner betennelsesskapende mat som sukker, alkohol, hvetemel, omega 6 som finnes i mye av ferdig maten vi spiser, og tilfører ekte, ren mat vil betennelsessymptomer etterhvert reduseres. Men for å svare deg på det med juicing er alle basiske, grønne grønnsaker og bladgrønnsaker sammen med masse fersk ingefær veldig rensende og betennelsesdempende da det skaper riktig PH verdi i kroppen og renser blodet. Hvetegress bør man innta hver dag og du kan få det på helsekostforretninger. Gleder meg til vi sees!

Leave a Reply

