Er dere Skandinavias sprekeste familie? Vinn luksusferie til verdi av 30 000 kr!

Nå er jeg tilbake fra noen dager på reisefot, noe jobb og noe privat, og desverre med en del frastjålet eiendommer. Takk for reiseforsikring!

Da jeg kom tilbake på kontoret fant jeg noe spennende på mailen min som jeg ville dele med dere. Ellos lanserer nå i disse dager en ny treningskolleksjon og i denne forbindelsen har de en konkurranse hvor de søker etter Skandinavias sprekeste familie gjennom noe som heter Ahkka Nordic Adventure Cup. Familien som dokumenterer sine utendørsaktiviteter iført Ellos sine nye klær, slik at de blir testet i sitt rette element, stemmes frem på nettsiden deres.

Alt som oppfordrer mennesker og familier til å være mer aktive og mindre foran dataen eller tven er noe jeg støtter grundig! Premien er en luksusferie til Tyrkia med alt inkuldert på et Nazar luksushotell til en verdi av 30 000 kr. Høres fantastisk ut!

For mer informasjon om konkurransenog påmelding se www.ellos.no

En av de nye jakkene fra Ellos kolleksjonen.

Leave a Reply

