Bli med “behind the scenes” på månedens juice i Stella Magasinet!

Det er utrolig mye spennende som skjer i juiceverdenen. Det er mange som ønsker å lære mer om jucing og jeg jobber med å hjelpe bedrifter å utvikle juicemenyer, tips til hvordan de kan juice bedriften sin og Stella Magasinet bruker meg til å lage månedens  juice eller månedens KICK i bladet og på nettsiden deres.

Magasinverdenen er utrolig spennende og kreativ og jeg er takknemlig for at jeg får lov til å delta og bidra!  Nå kommer snart juice nr. 2 i september/oktober utgaven av Stella og jeg kan fortelle deg at den blir lekker!

Her gir jeg dere et lite innblikk i min og Stellas verden. Bli med behind the scenes på vår juice fotoshoot!

Da er vi i gang og jeg må lage juice nr. 1 så med en gang de er klare i fotostudioet. Når juicen er fersk og uten tilsettningsstoffer oksiderer den fort og blir ikke like lekker på foto...

Her er fotoshoot av avokadosmoothien min som dere kan se på http://www.novatrix.no, i Stella september utgaven og på http://www.stellamagasinet.no

Evaluering av resultatet av fotografen Maja Ljundberg Bjåland. Andrea som er webredaktør følger med.

Jeg fikser litt på råvarene slik at de skal se mest mulig lekre ut!

One thought on “Bli med “behind the scenes” på månedens juice i Stella Magasinet!

Leave a Reply

