Endelig ny nettside lansert!

Endelig kan min nye nettside med nye tjenster innen juicing lanseres:) Jippi! Beklager at det har vært dårlig med aktivitet på bloggen min den siste måneden, men det skyldes ferie og utvikling av nye tjenster og ny nettside som selvsagt følger med. Før ferien ble jeg ferdig med juiceutdannelsen min og nå står den siste praktiske biten i England i september igjen. Gleder meg til å treffe mentoren min og Juicemasteren JASON VALE i egen person!

Jeg håper du vil ta en titt på den nye nettsiden min og hjelpe meg å spre “the juicy message”! Jeg kommer til å blogge og være aktiv på denne bloggen og den nye nettsiden/bloggen kommer til å være mer statisk så det er her du må følge med for nye poster. Jeg kommer til å fokusere en god del på juicing men samfunnsdebatter om helse, livsstil, kosthold, trening m.m. kommer fortsatt til å være temaer jeg brenner for og kommer til å dele med deg.

Har du forslag til hva du vil lære mer om denne høsten eller kommentarer eller forslag til nye juicetjenester så vil jeg gjerne høre fra deg!!!

Good to be back!

Ta en titt på ny nettside www.novatrix.no

4 thoughts on “Endelig ny nettside lansert!

Leave a Reply

