En ny start…

Hei!

Nå er jeg tilbake fra en fin ferie tross utrolige tragiske hendelser. 10 minutter gange fra oss og rett ved vårt daglige busstopp gikk bomben av. Takk Gud for at mannen min ikke var på jobb den dagen, men var hjemme og hadde ferie slik at han ikke havnet midt opp i tragedien. Han bruker å gå gjennom Regjeringskvartalet til jobb hver dag.

Til alle dere som har mistet noen eller kjenner noen som er gått bort er mine tanker med dere og jeg har aldri før vært så stolt over å være norsk! Måten det norske samfunnet har taklet tragediene på har vært hjertevarmende og for et raust samfunn med flotte, sterke kjærlighetsfylte mennesker vi lever i!

Midt opp i alt det vonde må livet gå videre og en ny start, en ny høst er i anmarsj. Jeg holder på med ny nettside/blogg denne uken og håper på lansering mot slutten av uken/begynnelse av neste uke og derfor vil det fortsatt være litt stille på bloggen min da jeg bruker all min tid på å fylle den med masse juicing stoff!

Håper sommeren har vært god med deg og at du har fått masse ny energi og er klar til å møte høsten med alt den har å tilby! 🙂

3 thoughts on “En ny start…

Leave a Reply

