Dette produktet bør du prøve – Salad Booster!

I går var jeg en tur innom Røtter på St. Hanshaugen, Oslo. Det er en skikkelig “godteri butikk” for alle sunnhets freaker, inkludert meg selv. Selv om jeg jobber i bransjen er det et hav av produkter selv jeg ikke kjenner til og vet hva er. Det må være flere 1000 forskjellige produkter der inne!

Jeg har juicet daglig i over et år og blitt mer og mer bevisst på raw food og i går fant jeg et spennende produkt som ALLE kan bruke uansett kostholdfilosofi og nivå man er på. Living Intentions Salad Booster finnes i flere varianter og er et slags supersunn krydder som man drysser over og blander i salaten. Den jeg kjøpte i går heter Vegan Cheesey og består av økologisk:

  • spiret gresskarfrø
  • spiret solsikkefrø
  • sesamefrø
  • chiAfrø
  • spirulina
  • nutritional yeast
  • chlorella
  • kelp
  • og litt krydderier for smak

Når man tilsetter dette i salaten øker man næringsinholdet betraktelig. Det smakte kjempegodt med litt raw pesto laget på økologisk basilikum sammen med spinat, bløtkokt egg, litt feta ost, tomat og løk. Norske jordbÆr til desert rundet av kvelden meget bra mens jeg så på en skikkelig sippete jentefilm! Full av energi etter en knallhard spinningstime og en lett fordøyelig og enzymrik middag/kveldmat våknet jeg opp full av eneRgi og klar til å dele tipset med deg. 🙂 Ha en fin dag!!

www.sanabona.no

6 thoughts on “Dette produktet bør du prøve – Salad Booster!

    • Så flott blogg du har og så flink du er med treningen! Godt å se og lese at det er jenter som har forstått viktigheten av ordentlig styrketrening og du må ikke være redd for benkpressen;) he,he

Leave a Reply

