Spennende nyhet hos Stella og 10 tips til sunne sommersnacks…

Raw Food kurset som jeg skulle vært på i går ble desverre avlyst, så dere må vente til august før dere får høre mer om kurset og får noen tips;) Men, noe annet spennende: I dag har jeg vært sammen med Stellas webredaktør, Andrea på photoshoot for å ta bilder av juicer som jeg har laget til Stellas månedlige Kick. Fra og med august utgaven av Stella får dere ferskpresset juice/smoothie oppskrifter laget av meg, samt nyheten Stella Tv!

Andrea og jeg har filmet flere juicefilmer som skal lære deg enda mer om juicing og de blir å finne på Stellas nettside om ikke så lenge! I påvente av dette kan dere lese artikkelen på Stellas nettside hvor jeg gir deg tips til sunne sommersnacks.

Les artikkelen her: http://stellamagasinet.no/article/76011-sunn-snacks-i-sommer/gallery/437182

One thought on “Spennende nyhet hos Stella og 10 tips til sunne sommersnacks…

Leave a Reply

