Sammen er vi sterke! Vil du være med å inspirere og motivere andre mennesker til en sunnere livsstil?

Sammen er vi sterke! Vil du være med å inspirere og motivere andre mennesker til en sunnere livsstil?

Har du en suksesshistorie å dele på bloggen min? Har du lykkes med å legge om din egen livsstil? Begynt å spise sunnere, begynt å trene? Da vil jeg høre fra deg!

Sliter du med treningsmotivasjonen? I så fall er du ikke alene. Man hører ofte at det vanskeligste med trening er å få på seg joggeskoene og komme seg over dørterskelen. Jeg skal være enig- ofte er dette en realitet. 90 % av gangen er det å sparke seg selv i gang det vanskeligste, og når man først er i gang går som oftest resten av seg selv. Og er det en ting man aldri angrer på at man har gjort, er det det å trene. Kropp, sinn og sjel får det mye bedre etterpå!

Man må være sin egen personlige trener og motivator. Uansett om man faktisk har en egen personlig trener, eller man har brukt en kostholdsrådgiver, er det til syvende sist alltid DEG dine resultater vil være avhengig av. Det er viktig å være bevisst på din egen indre dialog. Stopp opp et øyeblikk – tenk; hva er det du sier til deg selv på en daglig basis? Ved alle områder i livet og ikke kun med tanke på hva du spiser og om du skal trene eller ei? Er din indre dialog positiv eller negativ? “Heier” du på deg selv eller holder du i bunn og grunn deg selv igjen fra å oppnå ditt høyeste potensial? Er du din egen verste fiende? Er du god til å finne på unnskyldninger om hvorfor du ikke kan eller vil trene?

Jeg elsker sanne suksesshistorier og i dag ønsker jeg å introdusere deg til en ny serie på min blogg som skal inspirere DEG til å leve litt sunnere, mer aktivt og dermed få en økt livskvalitet. Det er også ment å være en kilde til stadig inspirasjon for selv om man lever sunt er det ikke allltid like lett å holde piffen oppe!

 

Jeg ønsker at bloggen min skal gi deg ny giv til å tro på deg selv og oppnå ditt høyeste potensial! Positivitet og “ståpåvilje” er viktig, og alle kan om de vil, oppnå sine ønsker og drømmer enten det er å gå ned noen kilo, få bedre helse eller bedre selvtillit, som igjen vil smitte over på andre områder i livet inkludert karriere og videre personlig utvikling. Jeg har selv vært gjennom denne transformasjonen og kommet ut i andre ende en mye bedre person!

MEN for å vise at det er flere suksesshistorier knyttet til det å endre livsstil og at alle kan, trenger jeg deg! Jeg vil høre om din eller din ektefelles, kjærestes, venninnens eller din families endring og sunn livsstilssuksess!

 Det kan være du/de/dere har begynt å trene, begynt å spise annerledes, opplevd en endring i helsetilstanden, er blitt en juicer, har gått ned mange kilo, oppdaget en ny diet som kan gi andre mennesker noe positivt, fått bede kondisjon og blitt sterkere m.m.. Har du en god historie vil jeg høre fra deg!

Kriterier:

  1. Historien og forvandlingen må selvfølgelig være sann;).
  2. Hvis historien ikke dreier seg om deg personlig må du ha tillatelse fra vedkomne til at jeg eventuelt kan publisere historien.
  3. Du må sende med et høykvalitet bilde av deg selv, din famile eller andre som historien forteller om.
  4. Du må ha rettighetene til bildet/ene slik at jeg har lov til å publisere dem på bloggen min.
  5. Historien må være inspirerende og motiverende for andre mennesker å lese slik at de også får lyst til å komme i gang, eller fortsatter å holde hjulene i gang!

Hva får du igjen for dette? Enkelt! Muligheten til å vise Norge at alle kan gjøre små eller store endringer med sitt eget liv for å få en bedre livskvalitet samt forebygge sykdommer av både fysiske og mentaltilstander.

DIN HISTORIE KAN VÆRE MED Å GI ET ANNET MENNESKE EN NY HVERDAG ELLER KANSKJE TIL OG MED REDDE ET LIV ELLER TO?!

Følg med i morgen. Da treffer dere Sissel!

Mail din historie til meg på carina@novatrix.no

 

6 thoughts on “Sammen er vi sterke! Vil du være med å inspirere og motivere andre mennesker til en sunnere livsstil?

    • Alle som gidder å at litt tak i sin eget liv å få til en mer positiv ting enn i går er i mine øyne en suksesshistorie!;) Er avhegig av på få inn bidrag for å ha noe å skrive om her så det er bare å spre budskapet og tipse meg om du vet om noen:)

  1. Takk for den flotte posteren;) forstørret den og henger nå over sengen❤ Believe in yourself:) Keep up the good work!

Leave a Reply

