Hva motiverer deg? Har du en inspirasjonskilde?

Hva motiverer deg ? Har du en inspirasjonskilde som du kan vende deg til når hverdagen virker litt blek og tung? Uansett om det gjelder livsstils eller vektreduksjonmål, karriere, eller ønsket om å oppnå et godt og varig parforhold/vennskap, trenger vi alle litt påfyll i hverdagen og noe vi kan finne inspirasjon i når vi ikke helt klarer å finne det selv.Vi trenger noe eller noen som kan hjelpe oss å bringe frem vår “indre warrior”, vår “indre kriger”. Hva bringer frem din “indre kriger” og hva motivere deg til å kjempe videre når man ikke helt finner gnisten?

Jeg har vokst opp i USA, New York og tanken på denne byen gir meg ekstra motivasjon til å jobbe videre med mine personlige mål. New York er en by som står for suksess,store drømmer, muligheter og “the sky’s the limit”! På kontoret mitt har jeg to flotte bilder av New York hengende på veggen tvers over kontorpulten min og jeg trenger kun å løfte blikket mitt for å se den flotte byen og få ny giv til å drømme stort. Tanekene og drømmen om New York gitr meg ekstra motivasjon i hverdagen og hjelper meg å finne frem gnisten og krigeren.

      

Dette bildet er tatt fra toppen av The Empire State Building og vi ser hele Downtown Manhattan. For en fantastisk by!

Bilde nr. 2 er fra Revlon Walk/Run Marathon i New York, Central Park. Drømmen min har alltid vært å jogge gjennom Central Park og våren 2010 arrangerte jeg en “Sex and the City” tur til New York hvor vi deltok på dette løpet. En drøm som gikk i oppfyllelse selvom det ble litt mer gange enn jogging pga. av de tusenvis av menneskene som deltok;)

2 thoughts on “Hva motiverer deg? Har du en inspirasjonskilde?

  1. når ting er ille tenker jeg bare “this too shall pass” og fokuserer på det positive i livet 🙂 har aldri vært i NY!

Leave a Reply

