Ønske om en flatere mage?

I går var jeg i Oslo på lanseringsfest i forbindelse med Norges nye, store kvinneblad Stella. Stella står for “Indre styrke, ytre skjønnhet” og hver måned kan du lese ekspertsiden min og få småtips og råd innen trening og sunnhet.

Nettsiden www.stellamagasinet.no ble lansert i går og bladet er i salg fra mandag 14. mars. I mellom tiden kan du lese artikkelen “Tips til flat mage” hvor jeg gir deg innspill til hvordan du kan krympe midjemålet ditt. Hint; det skal mer til enn mageøvelser…

Les artikkelen her:http://stellamagasinet.no/article/72430-tips-til-flat-mage/gallery/380604

Hva er ditt beste “Flat mage tips”? Jeg vil høre fra deg!

3 thoughts on “Ønske om en flatere mage?

  1. Jeg syns pilates er fin trening for å få flatere mage. Ellers var det supre tips. Fint at det fokuseres både på trening OG kosthold. Syns det ofte i blader snakkes om “superøvelser” som gir deg flat mage på null komma niks, bare man gjør øvelsen hver dag osv.

    Jeg merket at magen ble flatere (faktisk helt uten trening) etter at jeg innlemmet linfrø (har samme virkning som oljen, kanskje?) og extra-virgin kokosolje i det daglige kostholdet mitt, samt kuttet ut alt synlig sukker og spiste mindre lyst hvetemel.

    • Hei Ida! Hyggelig å høre fra deg:) Pilates er en kjempefin form for trening. Trener kjernemuskulaturen veldig godt. Det er som du sier; det er helheten som teller og det er viktig for meg å få frem. Det er alltid totalen av alle delene som gir gode resultater. Quick-fix løsninger er ikke min greie og man lurer bare seg selv! Alle tingene du skriver er absolute essensielt for å få en flatere mage, og ja det å kutte ut sukker og hvetemel er en sikker vinner;) Extra virgin koksolje er fantastisk og inneholder fettsyrer som kroppen lettere kan forbrenne, pluss at den tåler høy varme. Ønkser deg en god helg!

Leave a Reply

