Drøm stort! If you can dream it, you can do it!

Det er utrolig viktig å sette seg mål i livet- om det måtte være livsstilsmål  eller i karrieren din og i  livet  generelt. Walt Disney sa :” If you can dream it, you can do it”, en mann som drømte stort og oppnådde mål som de fleste aldri engang ville våget å drømme om. Jeg elsker dette  mottoet og jeg prøver så godt jeg kan å leve etter ordene. Jeg har til og med en plakat med inspirasjonsordene i mitt treningsstudio som jeg ser på hverdag, spesielt når det er vanskelig å finne selvtilliten og troen på de målene man har satt seg i livet.

Husk disse ordene når oppoverbakken er tung (også bokstavligtalt), visualiser, kvitt deg med dine egen grenser og sett deg høye hovedmål. Del hovedmålet(ene) gjerne opp i små delmål,delmål som du har tro på at du kan oppnå og som nødvendigvisikke  tar deg så lang tid å oppnå. Når du har nådd et mindre delmål er det mye lettere å tro at du kan oppnå neste mål, som gjerne er litt større enn det forrige!

“If you can dream it, you can do it.”- Walt Disney 

2 thoughts on “Drøm stort! If you can dream it, you can do it!

    • Det kan du! Sett deg små mål som ikke virker så skummle eller vanskelig å oppnå og når du har oppnådd ett får du mer selvtillit. Dermed er du mer trygg og våger å sette deg et enda større mål!! Dette klarer du! Det er jeg sikker på:)Har nettopp postet innlegg til ære for deg;)

Leave a Reply

