Velkommen til min juicy verden!

Jeg er Norges og Skandinavias første offisielle naturlige juiceterapeut utdannet av selveste Juicemasteren selv, Jason Vale.Vel å merke holder jeg fortsatt på med å utdanne meg, men jeg er godt på vei! Å oppdage nye sider ved seg selv er spennende og når jeg i tillegg oppdager nye helsebringende aspekter er jeg i hundre! Når man lever et sunt og aktivt liv er det viktig å prøve nye ting og oppdage nye matingredienser slik at man ikke blir lei og dermed lettere faller av lasset.

 Det nyeste tilskuddet i min hverdag er Philips juicemaskin og nei, det er ikke enda en maskin som du flytter fra kjøkkenet og opp på loftet etter en måned! Det er et tilskudd til  en hver person som er opptatt av helse, kropp og trening og her på bloggen min skal jeg introdusere deg til denne spennende verden og gi deg tips og råd om hvordan du kan bli en frelst “juicer” du og. Jeg gleder meg til å hjelpe deg på vei til å bli en enda sunnere og sterkere versjon av deg selv ved hjelp av naturens eget medisinskap. Velkommen til min ”juicy” verden!

Bildet er fra mitt første juicekurs på vakre Bjellanstrandgård på Tromøya, Arendal.

Leave a Reply

